Dane Sprawdzone najlepsze praktyki w mediach społecznościowych na 2023 r

Dane Sprawdzone najlepsze praktyki w mediach społecznościowych na 2023 r

Media społecznościowe to bez wątpienia jedna z najbardziej dynamicznych gałęzi marketingu cyfrowego w dzisiejszych czasach.

Krajobraz społecznościowy zmienia się w szybkim tempie, ponieważ dodawane są nowe funkcje, algorytmy stale ewoluują, a platformy społecznościowe zwiększają lub zmniejszają swoją popularność.

Nadążanie za najnowszymi najlepszymi praktykami w mediach społecznościowych staje się niezbędne dla każdego menedżera mediów społecznościowych, który chce prosperować w cyfrowym świecie.

W dalszej części przyjrzymy się najważniejszym najlepszym praktykom w mediach społecznościowych, które każdy marketer powinien znać, aby uzyskać wzrost wydajności w 2023 r.

Zanurzmy się!

1. Czym jest najlepsza praktyka mediów społecznościowych
2. Jak ustalić swoje najlepsze praktyki mediów społecznościowych na rok 2023

3. Najlepsze praktyki mediów społecznościowych dla różnych platform społecznościowych na rok 2023

Jeśli chodzi o sukces w świecie marketingu cyfrowego, nie ma stałej recepty. Niektóre z najlepszych praktyk mediów społecznościowych służą jako lekcje, które pomagają ci nauczyć się, co konkretnie działa dla ciebie.

Aby rozwijać swoją markę, musisz ustanowić plan z przyziemnymi celami, które mogą napędzać twój postęp.

Lista najlepszych praktyk dla Twojej strategii social media opiera się na małych spostrzeżeniach i sztuczkach, które składają się na większy wynik: ewolucję Twojej marki.

Kładzenie fundamentów swojego biznesu od podstaw i opracowywanie jego planu marketingowego na wszystkich platformach mediów społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Może tylko wtedy, gdy jesteś magikiem.

Możesz jednak nauczyć się, jak zostać czarodziejem mediów społecznościowych, wdrażając najlepsze praktyki na rok 2023.

Lubię mówić, że prawdziwa magia nie jest iluzją, ale wysiłkiem, który przychodzi z iskrą i myślę, że pasuje do każdego aspektu naszego życia.

Ten przewodnik krok po kroku pomoże Ci odkryć, jak powinny wyglądać Twoje najlepsze praktyki w mediach społecznościowych, aby zarejestrować wzrost marki w 2023 roku.

2.1. Dowiedz się, kto jest Twoją buyer persona

Rozpoczęcie od nowa oznacza posiadanie szerokiej gamy możliwości i kierunków do wyboru. Po ustaleniu swoich celów, co jest dość oczywistym krokiem, gdy jesteś nowy w swojej branży, musisz dowiedzieć się, kim jest Twoja buyer persona.

Pamiętaj o tym, że Twoje cele muszą być osiągalne i nawet jeśli nie możesz doczekać się celu, nadal musisz cieszyć się jazdą na ten szczyt góry. Sukces nie jest łatwą drabiną, po której można się wspinać.

Kiedy wykorzystasz swoje zasoby, aby dowiedzieć się, kto kupi twoje produkty lub usługi, kim są ludzie zainteresowani twoją branżą i niszą oraz jakie mają życzenia, będziesz w stanie zaprojektować produkt i sprzedać go, aby spełnić potrzeby ludzi.

Jak bardzo jest to satysfakcjonujące? Ucząc się więcej o swoich odbiorcach, potencjalnych klientach i leadach poprzez demografię dostępną w narzędziach analitycznych, masz szansę zmaksymalizować wartość swojej pracy.

W zależności od platform social media, z których korzystasz, Twoja buyer persona może się zmienić z jednego kanału na drugi. Upewnij się, że przeprowadzasz dokładne badania, aby wiedzieć, jak zwracać się do swoich klientów na każdej sieci mediów społecznościowych.

2.2. Opowiedz swoją historię

Nie chodzi tu o wymyślanie historii, aby oszukać ludzi, by kupili Twoje produkty. Wręcz przeciwnie, jest to Twoja szansa na opowiedzenie niesprzedajnej historii o Twojej ewolucji i o tym, jak zaczęła się Twoja marka.

Surowa i nieedytowana historia o Twoich początkach w świecie biznesu sprawi, że klienci i potencjalni klienci będą się z Tobą empatyzować.

A kiedy nawiążesz silną więź z ludźmi, pomoże Ci to zwiększyć generowanie leadów i świadomość marki.

Jeśli odwołasz się do ich emocji i podzielisz się jednym ze swoich doświadczeń, ludzie będą wspierać Twój biznes.

2.3. Zamieszczaj zróżnicowane treści

Kolejna praktyka mediów społecznościowych, którą warto zabrać ze sobą w 2023 roku, dotyczy różnorodności treści. Wiemy, że lubimy to, co łatwe, wygodne i znane, ale czasami pominięcie rutyny sprawia, że czujesz się odświeżony.

To samo dzieje się z treścią. Kiedy zmieniasz się pomiędzy rodzajami treści, których używasz i zawsze zaskakujesz swoich odbiorców, chętnie zaakceptują oni Twoje innowacyjne pomysły.

To, co nowe, jest zawsze bardziej atrakcyjne od nudnych, starych sposobów uprawiania marketingu.

Jeśli masz konta w mediach społecznościowych na każdej platformie, powinieneś postawić na kreatywność, jeśli chodzi o wyrażanie tej samej idei lub koncepcji na różne sposoby.

Nie kopiuj – wklej podpis z postów na Facebooku i dodaj go do swoich treści na LinkedIn.

Pamiętaj o tonie głosu i o odbiorcach. Ludzie z reguły nie nabierają się na te same treści w różnych kanałach. A nie chciałbyś, żeby twoje zaangażowanie i ROI spadły.

Zainwestuj czas, energię i kreatywność w swoje treści, a wynik będzie nad wyraz satysfakcjonujący, gdy rozpoznawalność Twojej marki się rozszerzy.

Zorganizowana agenda obniża poziom stresu, zwłaszcza gdy jako marketer czujesz, że nosisz wiele kapeluszy.

Ustalając kolejność, w jakiej wykonujesz zadania i planujesz swoje treści, Twoja praca będzie bardziej efektywna. Mając świetny zespół, który walc przez jak mówisz im jest naprawdę błogosławieństwo dla marketera.

Wielki zespół pomaga mieć jasny pomysł na temat planowania. Scheduling treści zachęca do spojrzenia na większy obraz i poszerzyć swoją perspektywę dla kampanii marketingowej.

Dlatego należy pewnie używać kalendarza mediów społecznych, aby przypiąć wszystkie ważne wydarzenia i przygotować niektóre treści dla nich z wyprzedzeniem.

Wiesz, co mówią: wczesny ptak łapie robaka (naprawdę kocham stare powiedzenia, pozwij mnie).

Jeśli nie wiesz, czy jesteś delegowania zbyt wiele lub zbyt mało, należy spojrzeć na to, jak konkurenci obsługują ich kalendarz mediów społecznych.

Biorąc kilka notatek po zauważeniu ich błędy i sweet spots może pomóc stać się lepiej niż oni w planowaniu kalendarza społecznego.

Postuj zgodnie z czasem, w którym Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni na platformach. Znajdź wzór i wykorzystaj go na swoją korzyść.

2.5. Miej określone strategie treści dla każdej sieci społecznościowej

Wracając do pomysłu, że na każdej platformie social media możesz mieć inną publiczność patrzącą na Twoje posty, dowiadujesz się, że potrzebujesz różnych strategii treści.

Dostosowanie ogólnej strategii treści do odbiorców na każdym kanale społecznościowym nie jest łatwym zadaniem.

Wymaga czasu i cierpliwości, aby wyrazić tę samą ideę kampanii na pięć lub sześć różnych sposobów, patrząc na swoje produkty i usługi pod różnymi kątami.

Nigdy nie promuj krzyżowo swoich treści między platformami mediów społecznościowych, nawet jeśli chcesz przekazać ten sam komunikat.

Lepiej nagrywać różne filmy i robić zdjęcia pod różnymi kątami przed udostępnieniem ich online.

Jest to jedna z najlepszych praktyk mediów społecznościowych, które możesz wdrożyć w 2023 roku, ponieważ pomoże Ci to dostosować się, rozszerzyć i pozwoli Twojej marce zachowywać się jak kameleon, aby dopasować się do mas.

Po pierwsze, zobacz, co podoba się Twoim zwolennikom na Facebooku w Twoich treściach. Czy pokrywa się to z tym, czego chcą Twoi followersi z TikTok?

Jeśli nie, musisz opracować różne strategie promowania swojej marki dla tych platform społecznościowych.

To może być trudne, ale także pomocne, ponieważ testuje wiele twoich umiejętności jako zespołu marketingowego. Praca nad treściami społecznościowymi dla różnych platform pomoże Ci rozszerzyć swój horyzont, aby zaspokoić gusta wszystkich.

2.6. Wgraj więcej filmów na swoje platformy społecznościowe

Ponieważ tegorocznym faworytem użytkowników, jeśli chodzi o typy treści, było wideo, powinieneś wyraźnie zrobić więcej tego w 2023 roku.

Opracowanie konkretnych treści wideo dla każdej platformy mediów społecznościowych z pewnością napędza wskaźnik zaangażowania, zasięg i widoki wideo do nowych szczytów.

W świecie online, ze względu na węższy zakres uwagi, ludzie mają tendencję do bycia bardziej przyciągniętymi do filmów.

Wskaźnik ukończenia wideo może wzrosnąć, jeśli zamieszczasz krótkie filmy, które mają silne oddziaływanie, z zabawnym lub inspirującym twistem.

Ponieważ TikTok zyskał tak dużą popularność w tak krótkim czasie, musisz być bardziej pewny swoich treści wideo na wszystkich platformach społecznościowych. Instagram i LinkedIn powoli nadrabiają zaległości, starając się utrzymać zainteresowanie swoich użytkowników.

Ponadto użytkownicy lubią oglądać filmy mniej zmontowane, naturalne, opowiadające historię, z którą mogą się utożsamić.

Filmy Eye-candy, które nie są zbyt sprzedażowe, jak na ironię, pomogą Ci sprzedać więcej produktów.

Twoje filmy powinny opowiadać potencjalnym klientom, jak Twoje produkty i usługi rozwiążą ich problemy. To twoja misja: sprawić, by byli szczęśliwi.

Ta wskazówka jest przydatna po tym, jak pozwoliłeś już rozwinąć się kampanii marketingowej i chcesz zobaczyć, jaki wpływ miała ona na Twoich odbiorców, ale także na całą branżę.

Obserwowanie ewolucji Twojej marki pomoże Ci dowiedzieć się, jakich zmian może ona potrzebować. W tym celu powinieneś przeprowadzać audyt mediów społecznościowych co kwartał lub co roku, aby zobaczyć postępy.

Aby przeprowadzić audyt mediów społecznościowych, potrzebujesz specjalistycznego narzędzia, które zmierzy twoje metryki na każdej platformie społecznościowej, które pomoże ci zmienić strategię i wyznaczyć nowe cele.

Wyniki, które uzyskałeś do tej pory, mogą ukształtować twoją przyszłą kampanię w lepszą, oferując użytkownikom dokładnie to, czego oczekują od ciebie, aby wprowadzić na rynek.

2.8. Wykonaj social listening

Po sprawdzeniu metryk mediów społecznościowych, takich jak zaangażowanie, CTR i odsłony wideo, nadszedł czas, aby skupić swoją uwagę na swoich odbiorcach i tym, jakie mają opinie.

Jedną z najlepszych praktyk w mediach społecznościowych na rok 2023 jest dokładne analizowanie tego, co użytkownicy mówią o Twojej marce, kiedy myślą, że nie patrzysz.

Sposób, w jaki wyrażają swoje doświadczenia z Twoimi produktami i usługami, może pomóc Ci ukształtować obsługę klienta i przyszłe premiery.

Niezależnie od rodzaju otrzymanych recenzji, zawsze powinieneś zachować szacunek i zaoferować pomoc, starając się rozwiązać zapytania klientów ASAP.

Dzięki social listening będziesz również pierwszy, który dowie się o najnowszych trendach, które mógłbyś wdrożyć do swojej strategii marketingowej.

Social listening i monitoring pomagają Ci śledzić szczere sympatie i antypatie Twoich odbiorców wobec Twojej marki.

Twoim zadaniem jest sprawić, by niezadowoleni klienci zmienili zdanie. Bycie proaktywnym i gotowym do dostosowania się jest tym, co pomoże Ci w tym wygrać.

2.9. Śledź dane dotyczące wydajności

Ponieważ wciąż mówimy o wydajności i o tym, jak ludzie widzą cię z ich perspektywy, musisz cały czas śledzić swoje analityki mediów społecznościowych.

Jest to jedna z kluczowych najlepszych praktyk mediów społecznościowych na rok 2023, której nie powinno zabraknąć na twojej liście „do zrobienia”.

Śledzenie danych o wydajności z pomocą narzędzia analitycznego innej firmy zaoferuje ci szerszą perspektywę na to, jak bardzo twoja firma się rozwinęła.

Narzędzie analityki społecznej, takie jak Socialinsider może zaoferować Ci dogłębny wgląd w zaangażowanie, najlepszy czas publikowania, najlepsze posty, demografię, zasięg, CTR i wiele innych ważnych metryk.

Powinieneś przeprowadzić dokładną analizę mediów społecznościowych przynajmniej raz w roku, aby zobaczyć, jakie zmiany powinieneś wdrożyć do swojej strategii treści.

Ponadto, nasze narzędzie analityczne oferuje Ci szansę porównania Twoich wyników z tymi, które osiągają Twoi konkurenci, aby zobaczyć, jaka jest Twoja pozycja.

Tego typu porównanie pomoże Ci dostosować swoją grę marketingową, aby zwiększyć zaangażowanie.

Jeśli masz kalendarz postów na wszystkich platformach social media, powinieneś rozważyć śledzenie hashtagów, których używasz.

Wdrażaj swoje hashtagi w zależności od najnowszych trendów w Twojej branży i niszy. Nawet jeśli na Instagramie maksymalna liczba hashtagów wynosi 30, powinieneś rozważyć wybór trzech do siedmiu hashtagów.

Analyze your hashtags

Ważniejsze jest dodanie niszowych hashtagów niż zawarcie wielu słów, które niekoniecznie są związane z Twoim postem.

Mówiąc o tym, Twoja treść i hashtagi powinny mieć ten sam punkt ciężkości. Nie możesz napisać postu o swojej ostatniej kampanii marketingowej i dodać hashtagu #ootd tylko dlatego, że był on popularny w momencie pisania postu.

Kolejną ważną wskazówką jest to, aby nie umieszczać tych samych hashtagów dla dwóch różnych postów. Używaj hashtagów brandowych, aby zwiększyć świadomość marki i rzuć wyzwanie użytkownikom, aby używali hashtagów z Twoich kampanii, aby zyskać większą widoczność w Twojej branży.

2.11. Zbadaj swoich influencerów

Kluczową praktyką social media na rok 2023 jest dokładne badanie influencerów, z którymi chcesz współpracować.

Kiedy zdecydujesz się na influencera, pierwszą rzeczą, na którą powinieneś zwrócić uwagę, jest to, czy ich wartości zgadzają się z wartościami Twojej marki. W przeciwnym razie nie będziesz miał publiczności, która dzieli te same zainteresowania.

A to oznacza, że ich ogromna liczba zwolenników po prostu zignoruje twoje treści, ponieważ nie są one dostosowane do tego, co „przypisali za”, gdy podążali za tym konkretnym influencerem.

Metryki takie jak współczynnik zaangażowania, częstotliwość postów i ogólna ewolucja konta powinny być na pierwszym miejscu, gdy robisz swoje badania influencera i analizujesz różne konta influencerów.

Jednak sposób, w jaki marki robią influencer marketing w tych dniach wydaje się przesuwać coraz bardziej w kierunku nano i mikro-influencerów, ponieważ mają one ukierunkowane społeczności.

Kiedy czujesz, że Twój ruch organiczny nie jest wystarczający, rozważ reklamę w mediach społecznościowych jako ostatnią deskę ratunku, aby zwiększyć swoje KPI.

Wdrażając kampanię reklamową na większej ilości platform social media zwiększasz swoje szanse na dotarcie do większej ilości użytkowników, którzy jeszcze nie wiedzą o Twojej marce.

W ten sposób zwiększysz również rozpoznawalność marki, rozpowszechniając informacje o swoich produktach i usługach.

Na początek warto zbudować lejek, który opiera się na świadomości, rozważaniu i konwersji oraz budować treści będące przykładem każdego z tych etapów.

2.13. Pytaj klientów o opinie

Po tym, jak przekształciłeś swoich potencjalnych klientów w faktycznych klientów, nadszedł czas, aby zapytać o opinie.

Ta sztuczka jest jedną z najlepszych praktyk mediów społecznościowych dla 2023 roku do wdrożenia od razu. Kiedy zaczynają korzystać z Twoich produktów i usług, najważniejszą rzeczą dla Ciebie jest upewnienie się, że są zadowoleni.

Jeśli otrzymasz negatywne recenzje, bądź uprzejmy i miły, oferując swoją pomoc natychmiast.

Możesz zmienić negatywny komentarz w przyjemne doświadczenie dla swojego klienta w ciągu kilku sekund, jeśli wymyślisz szybką poprawkę.

Opinie twoich klientów mają konstruktywny cel, pomagając ci zaprojektować lepsze produkty i usługi.

Planowanie strategii mediów społecznościowych z wyprzedzeniem to nasz ulubiony rodzaj planowania. Naprawdę nie ma znaczenia twój znak zodiaku i nie musisz być maniakiem kontroli, aby to zrobić.

Wiemy, że dobrze zorganizowany harmonogram to błogość. W tym, co poniżej, zaproponujemy Ci kilka przydatnych praktyk w mediach społecznościowych na rok 2023, które mogą zmienić Twoją perspektywę marketingową.

Dane pochodzą z naszych najnowszych badań Socialinsider.

  • Best practices for Instagram marketing in 2023

Instagram, który jest w ostrej konkurencji z TikTok, stara się jak może, aby utrzymać się na powierzchni, wypychając więcej treści wideo do użytkowników.

W 2023 roku, algorytm Instagrama najprawdopodobniej nadal będzie faworyzował więcej Reeli, w porównaniu do innych typów treści.

Jenn Hermann's quote about the benefits of using Instagram carousels

Analiza 352,612 Reels pomogła nam zorientować się, że Reels są idealnym typem treści do wykorzystania, jeśli chcesz iść wirusowo. Nie jest zaskoczeniem, że Reels są również najbardziej angażującym typem treści.

Dla porównania, regularne filmy na Instagramie mają niższy wskaźnik oglądalności niż Reels. Z badania wynika, że zwykłe filmy mają średnio 1,74% współczynnik oglądalności, Instagram Reels notuje średni współczynnik oglądalności na poziomie 2,54%. Być może ten wgląd pomoże Ci rozważyć opracowanie większej ilości Instagram Reels.

A graphic with instagram reels engagement evolution

Oto kilka kolejnych actionable insights, które mogą pomóc Ci podczas projektowania strategii treści na 2023 rok:

  • Uczyń Instagram główną siecią społecznościową w swojej strategii treści, ponieważ średnie zaangażowanie dla jednego postu jest wyższe niż zaangażowanie Twittera i Facebooka razem wziętych.
  • Użyj więcej postów karuzelowych na Instagramie, aby uzyskać więcej zaangażowania i polubień. Użyj wszystkich 10 slajdów karuzeli, aby stworzyć historię, i dołącz mieszankę filmów i zdjęć.
  • Publikuj do 5 historii dziennie, aby zapewnić wskaźnik utrzymania na poziomie ponad 70%.
  • Jeśli Twoim celem jest prowadzenie rozmów, posty wideo otrzymują najwięcej komentarzy.
  • Zachowaj krótkie podpisy, poniżej 10 słów, ale dołącz wiele emojis, aby uzupełnić swój punkt widzenia.
  • Upewnij się, że dołączasz więcej filmów zarówno do swoich zwykłych Stories, jak i do reklam Story, aby uzyskać wyższy CTR.
  • Best practices for Facebook marketing in 2023

Dzięki reklamom, grupie i dużej publiczności, Facebook wciąż może utrzymać się wśród sieci mediów społecznościowych.

Ze względu na bardziej dojrzałą publiczność, wiele marek wciąż mocno polega na marketingu na Facebooku, gdy planują swoje strategie i kampanie społeczne.

This graphic shows the average ctr for Facebook videos compared to all the other type of posts.

Nawet jeśli wskaźnik zaangażowania na Facebooku spadł w ciągu ostatnich dwóch lat, ta platforma mediów społecznościowych jest nadal popularna wśród użytkowników, którzy odnoszą się do grupy wiekowej 25-34 lat.

Ale zanim pójdziesz dalej z tymi strategiami, oto kilka sprawdzonych przez dane ulepszeń, które możesz wprowadzić.

A graphic with facebook average engagement rate by link presence
  • Post albums to get more likes, but use videos to drive conversations.
  • Opt for the vertical format in videos.
  • Używaj filmów trwających od 2 do 5 minut, aby napędzić konwersacje.
  • Bądź na żywo przez ponad godzinę, aby podwoić zaangażowanie.
  • Umieszczaj większość swoich reklam w kanale Facebooka, aby uzyskać najwyższy CTR, przy niższych kosztach za kliknięcie.
  • Best practices for LinkedIn marketing in 2023

Jeśli chodzi o LinkedIn, platformę mediów społecznościowych dla „poważnego biznesu”, marketerzy nauczyli się, jak promować swoje marki, aby przyciągnąć masy, które mają powinowactwo z ich branżą i niszą.

A graphic with linkedin's average ctr

Ostatnie badanie, w którym przeanalizowaliśmy 141,474 posty na LinkedIn, pokazało dogłębne spostrzeżenia na temat preferowanego typu treści na LinkedIn.

Ważne infos, które mogą pomóc w dostosowaniu strategii na LinkedIn, opierają się na dokumentach natywnych.

Badanie pokazuje, że dokumenty natywne generują 3x więcej kliknięć niż jakikolwiek inny typ treści.

A graphic with linkedin's average engagement per impression rate

Co więcej, filmy generują najwyższy wskaźnik zaangażowania na wrażenie. Jest to pomocny szczegół, który może popchnąć Cię w kierunku tworzenia większej ilości filmów.

W 2022 roku współczynnik klikalności LinkedIn we wszystkich typach treści znajduje się na średnim poziomie 2,20%.

A quote from mandy mcewen, linkedin coach

W nadchodzącym roku średni CTR może wzrosnąć dla Twojej marki, jeśli nadal będziesz zamieszczać więcej tego, co podoba się Twoim odbiorcom.

Inne badanie na temat zaangażowania na LinkedIn, które zebrało dane ze 108,026 postów biznesowych na LinkedIn, wykazało, że posty obrazkowe przyciągają więcej użytkowników i determinują ich do większego komentowania, w porównaniu do innych typów treści.

  • Best practices for TikTok marketing in 2023

Chociaż jest to najnowsza platforma mediów społecznościowych, TikTok zdołał przyciągnąć wielu użytkowników w krótkim czasie.

Na podstawie naszego najnowszego badania, Tiktok ma średni wskaźnik zaangażowania, który jest 6 x większy niż Instagram.

A graphic with tiktok vs reels engagement rate

Co więcej, posty TikTok otrzymują 44% więcej komentarzy w porównaniu do Instagramowych kołowrotków. To może tylko zaoferować Ci więcej powodów, aby zainwestować czas i zasoby, jeśli chodzi o treści TikTok.

Nowe badania pokazują, że TikTok jest bardziej popularny wśród użytkowników Gen Z, podczas gdy Instagram jest popularny dla Millenialsów.

Dzięki temu będziesz wiedział, jak dostosować swoją strategię treści, aby odpowiadała Twoim odbiorcom.

A graphic with tiktok vs reels demographic

Jeśli założyłeś już konto TikTok dla swojej marki, powinieneś wiedzieć, że nasze badanie pokazuje, że liczba filmów na TikTok jest prawie dwukrotnie większa niż liczba Reeli.

Oznacza to, że powinieneś rozważyć zamieszczanie większej liczby filmów na TikTok, aby przyciągnąć młodsze pokolenia.

A quote from malene priebe hold, tiktok expert

Ponadto, spośród wszystkich platform mediów społecznościowych, TikTok ma najwyższy wskaźnik oglądalności wideo. Te spostrzeżenia powinny zdecydowanie zachęcić Cię do uruchomienia profilu TikTok Twojej marki w celu zwiększenia zaangażowania.

  • Best practices for Twitter marketing in 2023

Dla większości użytkowników Twitter jest platformą social media, na której kilka zdań może rozpocząć wojny. Jednak nie chodzi tu tylko o tweety i dzielenie się opiniami.

Na podstawie naszego badania benchmarków, Twitter jest kanałem o najbardziej zróżnicowanej treści. Powinieneś rozważyć zbadanie wszystkich rodzajów dostępnych treści i monitorować wyniki.

A graphic with twitter's engagement rate by followers

W ten sposób dowiesz się, co najbardziej preferują Twoi odbiorcy. Kolejną wskazówką, na którą powinieneś liczyć na swojej liście najlepszych praktyk w mediach społecznościowych na rok 2023, jest odpowiadanie na tweety.

Klienci lub rówieśnicy z Twojej branży mogą Cię oznaczyć lub opowiedzieć o swoich doświadczeniach z Twoją marką w swoich tweetach. Nie wahaj się zaoferować im odpowiedzi lub rozwiązania w przypadku, gdy mają kłopoty.

A graphic of twitter content diversity

Powinieneś rozważyć retweetowanie postów, które uważasz za istotne dla swojej niszy, będąc w stanie przyciągnąć więcej użytkowników zainteresowanych tymi samymi tematami.

Końcowe myśli

Bycie popularnym w mediach społecznościowych i tworzenie wirusowych treści jest letnim marzeniem każdego marketera. Jednak bez planowania i jasnego spojrzenia na swoje cele, nie uda Ci się tego osiągnąć.

Platformy mediów społecznościowych ciągle się zmieniają, łącząc nowe aktualizacje i pomysły, trendy i poglądy, które zmieniają postrzeganie użytkowników.

Musisz stale upewniać się, że uda Ci się nadążyć za najlepszymi praktykami dla społeczności l media w 2023 roku, aby zapewnić sobie sukces.

Mam nadzieję, że te wskazówki i triki przydadzą się podczas tworzenia strategii social media. W przypadku, gdy masz jakieś pytania, chętnie pomogę. Jesteśmy tylko kilka kliknięć od siebie.

Podobne wpisy

2 komentarze

Możliwość komentowania została wyłączona.