Reklamy w mediach społecznościowych: Co powinni wiedzieć marketerzy
Jeśli chodzi o marketing cyfrowy, platformy mediów społecznościowych są kluczem. Oprócz prezentowania swoich produktów poprzez organiczne posty, czasami musisz przyznać, że potrzebują one trochę popchnięcia.
Rozwijanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych może pomóc w niebotycznym wzroście sprzedaży Twojej marki. Ponieważ postęp Twojej firmy jest Twoim głównym celem, musisz wypróbować każdą strategię, aby odnieść sukces.
Reklama w mediach społecznościowych jest jednym z najbardziej wpływowych i najszybszych sposobów na dotarcie do nowej, docelowej publiczności.
Pokażemy Ci wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie w mediach społecznościowych, aby poprawić swoją grę marketingową. Zanurzmy się w!
- Dlaczego warto prowadzić reklamy w mediach społecznościowych?
- Jak ustalić cele reklam w mediach społecznościowych
- Facebook advertising
- Instagram advertising
- Twitter advertising
- LinkedIn advertising
- YouTube advertising
- TikTok advertising
- 5 wskazówek jak poprawić reklamę w mediach społecznościowych
- Korzyści z reklamy w mediach społecznościowych
- Organiczne media społecznościowe a płatne media społecznościowe
Wielu marketerów, którzy są na początku swojej kariery może zastanawiać się, dlaczego powinni używać reklam, kiedy mogą przyciągnąć klientów poprzez darmowe treści, które tworzą.
Nawet jeśli jest to uzasadnione pytanie, poprzez kampanie reklamowe będziesz miał szansę dotrzeć do szerszej publiczności, która prawdopodobnie zamieni się w potencjalnych klientów.
Z biegiem czasu, organiczny zasięg spadł, w porównaniu do płatnych reklam. Dlatego też, Twoja marka i produkty mogą zwiększyć świadomość marki, gdy pojawiają się w kanałach użytkowników częściej.
Reklamy w mediach społecznościowych to świetny sposób na przyspieszenie organicznej obecności. Organiczne treści i płatne treści powinny być przyjaciółmi, a nie wrogami. Pomyśl o tym, jak reklamy społeczne mogą uzupełnić i zwiększyć organiczne treści.
Następnie rozważ, które są platformy mediów społecznościowych, które przyciągają więcej przewodów i inwestować w kampanie reklamowe tam, aby wzmocnić wzrost swojej marki.
Umieszczając reklamy w mediach społecznościowych, oczywiste jest, że głównym celem jest zwiększenie sprzedaży. Jednak w zależności od celów Twojej firmy, możesz mieć inne przyległe misje do spełnienia.
Każdy kanał mediów społecznościowych oferuje Ci szansę na zwiększenie swoich celów poprzez reklamy. Główne typy celów, które pasują do każdej kampanii reklamowej, pomijając platformy, są następujące:
- Generowanie leadów – Poprzez reklamy w mediach społecznościowych kierujesz ruch na swoją stronę internetową i przekształcasz leady w potencjalnych klientów.
- Podnoszenie konwersji – Możesz zwiększyć liczbę sprzedaży, jeśli zaprosisz ludzi do odwiedzenia swojej strony internetowej.
- Zwiększenie świadomości marki – Coraz więcej użytkowników dowie się o Twojej marce, jeśli Twoje reklamy w mediach społecznościowych będą na tyle innowacyjne, że wszyscy będą się gapić.
3. Facebook advertising
Z 2,93 miliardami miesięcznych aktywnych użytkowników, Facebook jest zdecydowanie najpopularniejszą platformą social media i najstarszą wśród często używanych, dając marketerom możliwość dotarcia do każdego wirtualnie.
Oprócz swojej ogromnej publiczności, Facebook jest silnie wizualne, co jest w zasadzie go-to powód wyboru platformy do umieszczenia reklamy mediów.
Jednak w ostatnich miesiącach, zaangażowanie i zasięg na Facebooku spadły. Mimo to, marketerzy nadal inwestują w reklamy społeczne na tej platformie.
Facebook jest tym, że jest popularny w różnych grupach demograficznych – od nastolatków po rodziców, prawie każdy ma aktywne konto na Facebooku.
Socialinsider w najnowszym badaniu reklam mediów społecznych ujawnił, jak reklama na Facebooku jest wyceniana. Średni koszt za kliknięcie, znany również jako CPC, dla reklam na Facebooku jest 0,49 dolarów.
Click-through rate, znany również jako CTR, jest silnym wskaźnikiem tego, jak prawdopodobne jest, że dostaniesz wyniki poszukiwane z kampanii reklamowej w mediach społecznościowych, a Facebook nadal ma najwyższy CTR średnio 3,06%, jak sugeruje nasze badanie.
Reklamy na Facebooku występują w dużej różnorodności. Możesz promować swoją stronę, swoje posty lub swoją witrynę.
Ta platforma mediów społecznościowych oferuje kilka formatów reklam:
- Reklamy obrazkowe są podstawowym typem reklamy na Facebooku i mogą być używane w wielu typach reklam, proporcjach i miejscach. Chociaż są wygodne, ponieważ mogą być łatwe do utworzenia i są doskonałym wyborem dla prawie każdego etapu lejka, obrazy są również ograniczające, jak masz tylko jeden strzał do rozprzestrzeniania wiadomości w całej.
- Reklamy wideo napędzają wysokie zaangażowanie i mogą być używane przez każdą firmę, która chce połączyć się ze swoimi odbiorcami. Jednak reklamy wideo na Facebooku są trudniejsze do wykonania i wymagają więcej zasobów niż obrazy.
- Reklamy Slideshow to połączenie trzech do 10 obrazów lub pojedynczego filmu, który gra w pokazie slajdów. Są one doskonałą opcją dla tych, którzy nie czują się komfortowo z tworzeniem filmów, ale nadal chcą przekazać większą wiadomość.
- Stories ads są umieszczane w historiach na Facebooku i mogą być wyświetlane jako obrazy reklamowe, filmy lub karuzele. Jednak reklamy na Facebooku docierają do większej liczby osób, gdy są udostępniane w feedzie, ale nadal są dobrą opcją do eksperymentowania.
- Reklamy Instant Experience to pełnoekranowe doświadczenia, które otwierają się po tym, jak ktoś dotknie Twojej reklamy na urządzeniu mobilnym.
- Carousel ads to wybór zdjęć i filmów, każdy z własnym nagłówkiem, opisem i linkiem, które są zamieszczane masowo. Są one doskonałym wyborem, jeśli chcesz zaprezentować szereg produktów z tej samej kolekcji.
- Reklamy kolekcji zawierają wiele produktów i otwierają się jako reklama Instant Experience. Sprawdzają się one najlepiej, jeśli masz duży sklep internetowy.
4. Instagram advertising
Instagram ma 1,44 mld miesięcznych aktywnych użytkowników, będąc 4. najbardziej aktywną platformą social media. To miejsce w sieci, gdzie wszyscy młodzi ludzie dowiadują się o kampaniach swoich ulubionych marek.
Według Instagrama, 90% użytkowników Instagrama śledzi przynajmniej jedną firmę na platformie, a 50% deklaruje, że ich zainteresowanie firmą wzrasta, gdy widzą jej reklamy społeczne na Instagramie.
Jako jedna z najbardziej wizualnych platform społecznościowych, użytkownicy Instagrama konsumują treści w dużych ilościach. I to jest tylko jeden z powodów, dla których Instagram jest idealny do umieszczania reklam medialnych.
Jako ciężki obraz i wideo zorientowane platformy, sprzedawcy, którzy uda się włączyć wizualizacje do swoich reklam społecznych mediów wykonać lepiej na tej platformie.
Baza użytkowników Instagrama składa się głównie z millenialsów, Gen Zs, Gen Xers, a najbardziej popularna jest wśród kobiet i mniejszości.
Podobnie jak w przypadku Facebooka, możesz ukierunkować swojego idealnego widza, wybierając spośród kilku opcji targetowania, takich jak demografia, wydarzenia życiowe, zainteresowania, zachowania i połączenia.
Wspomniane wcześniej badanie Socialinsider pokazuje, że w przypadku Instagrama najlepiej jest umieszczać swoje reklamy na feedzie, który jest preferowanym miejscem dla reklam Instagramowych marek.
Reklamy na Instagramie odzwierciedlają typy reklam na Facebooku, czyli zdjęcie, wideo, karuzela i kolekcja.
Możesz tworzyć reklamy społecznościowe dla Instagram Feed, Instagram Stories, a nawet Reels.
- Obrazy są najczęstszym typem reklamy na Instagramie i mogą pojawiać się w formacie kwadratowym, krajobrazowym lub pionowym.
- Filmy mogą pojawiać się w formacie kwadratowym lub krajobrazowym (z wyjątkiem Instagram Stories) i są świetną opcją, jeśli chcesz uzyskać kreatywność w swoich reklamach.
- Karuzele mogą być wyświetlane w formacie kwadratowym lub pionowym na feedzie i Stories i pozwalają markom zaprezentować wiele zdjęć lub filmów w jednej reklamie.
- Instagram Stories może obsługiwać te same media, których używasz w innych placementach, ale zaleca się używanie pełnoekranowego pionowego aktywa w reklamach Stories.
- Instagram Shop to reklamy wyświetlane jako pojedyncze obrazy, karuzele lub formaty kolekcji.
5. Twitter advertising
Z ponad 486,0 milionami miesięcznych aktywnych użytkowników na całym świecie, Twitter nadal pozostaje jedną z wiodących sieci społecznościowych na świecie.
Twitter jest skuteczną platformą marketingową, zwłaszcza dla łamiących się wiadomości, i służy jako kanał łączący jego użytkowników z niszowymi i mainstreamowymi influencerami.
Ten kanał mediów społecznościowych oferuje wiele atrakcyjnych opcji reklam w mediach społecznościowych. Głównie, reklamy Twitter są wykorzystywane do wzrostu świadomości marki i promowania produktów do bezpośredniej konwersji.
Ponieważ Twitter jest siecią społecznościową, która pozwala swoim użytkownikom dzielić się 280-znakowymi wiadomościami (zwanymi Tweetami), najczęstsze reklamy na Twitterze, które zobaczysz na platformie, to karty, które mają poniżej 100 znaków i wyświetlają rich media.
Marki mogą tworzyć płatne reklamy w mediach społecznościowych na Twitterze na dwa różne sposoby:
- Twitter Promote nakazuje algorytmowi Twittera promować Twoje Tweety do określonej grupy odbiorców. To również promuje swoje konto, aby przyciągnąć nowych zwolenników, ale tylko wtedy, gdy przejść filtr jakości Twitter. Możesz wybrać zainteresowania lub lokalizacji, ale nie można wybrać, które Tweets promować.
- Twitter Ad Campaigns może pomóc w ustaleniu celów biznesowych. Możesz promować aktualne organiczne Tweety lub tworzyć nowe, konkretnie jako reklamy Twittera.
Podobnie jak Facebook i Instagram, Twitter może obsługiwać różne formaty reklam:
- Reklamy obrazkowe pozwalają markom zaprezentować swój produkt/usługę za pomocą jednego zdjęcia.
- Reklamy wideo mogą skłonić ludzi do odwiedzenia strony internetowej, aplikacji lub po prostu do zaangażowania się w przekaz Twojej marki.
- Reklamy karuzelowe dają reklamodawcom do sześciu przesuwanych obrazów lub filmów wideo, aby pokazać wiele produktów lub promocji w tej samej reklamie.
- Reklamy Moment pozwalają na stworzenie kolekcji tweetów, aby opowiedzieć wciągającą historię, która wykracza poza domyślne 280 znaków.
- Reklamy tekstowe to proste elementy treści, które pozwalają rozszerzyć zasięg tweetów poza swoich followersów na pożądaną grupę docelową.
6. LinkedIn advertising
Z ponad 849,6 mln członków w ponad 200 krajach na całym świecie i ponad 57 mln użytkowników firmowych, LinkedIn to coś więcej niż sieć społecznościowa do zatrudniania i rekrutacji.
LinkedIn zdołał wyróżnić się z tłumu dzięki swojemu profesjonalnemu charakterowi. W przeciwieństwie do innych platform społecznościowych, ludzie przychodzą na LinkedIn w jednym celu: aby połączyć się i rozwijać profesjonalną sieć.
Ta platforma społecznościowa oferuje rozwiązania reklamowe dla osób chcących dotrzeć do odbiorców korporacyjnych za pomocą marketingu B2B.
Na LinkedIn istnieją trzy rodzaje reklam w mediach społecznościowych:
- Treści sponsorowane pojawiają się na feedach użytkowników z zakresem dotarcia do większej grupy odbiorców. Sponsorowane treści reklamowe na LinkedIn mogą być obrazami, filmami lub reklamami karuzelowymi. LinkedIn zaleca stosowanie krótszych nagłówków, większych obrazów i jasnych CTA, aby uzyskać lepsze zaangażowanie.
- Sponsored InMail to sponsorowana wiadomość, która trafia bezpośrednio do skrzynek odbiorczych użytkowników na LinkedIn. Te wiadomości są odbierane tylko wtedy, gdy użytkownik jest aktywny, więc upewnij się, że stworzysz atrakcyjne wiadomości, z którymi Twoi odbiorcy będą się łączyć.
- Reklamy tekstowe to małe jednostki reklamowe wyświetlane na górze i po prawej stronie desktopowego feedu LinkedIn. Możesz również dodać miniatury o wymiarach 50×50 pikseli.
7. YouTube advertising
Z 2,47 mld użytkowników na całym świecie, YouTube jest niezaprzeczalnie największą platformą społecznościową wideo tam.
Dzięki reklamom YouTube możesz dotrzeć do potencjalnych klientów i sprawić, by podjęli działania, gdy będą oglądać lub wyszukiwać filmy na platformie.
Poniżej przedstawiamy główne rodzaje reklam społecznych na YouTube:
- Skippable in-stream ads automatycznie wyskakują przed, w trakcie lub po innych filmach na YouTube. Użytkownicy mają możliwość pominięcia tych reklam po 5 sekundach, ale zalecana długość wideo to zazwyczaj 30 sekund. Około 76% widzów domyślnie pomija te reklamy, więc upewnij się, że masz swój przekaz w ciągu tych pierwszych nie do pominięcia 5 sekund reklamy.
- Non-skippable in-stream reklamy będą odtwarzane na początku, w połowie lub na końcu wideo i są zwykle 15 sekund długości. Te reklamy w mediach społecznościowych nie mogą być pomijane, więc upewnij się, że robisz najlepsze z nich lub sparować je z wielkim audio w przypadku widza jest patrząc w dal.
- Video discovery ads pojawiają się na prawym pasku bocznym, obok powiązanych filmów YouTube na pulpicie lub na mobilnej stronie głównej. Te reklamy YouTube mają zwykle chwytliwe miniatury i krótkie opisy zapraszające ludzi do obejrzenia filmu.
- Reklamy nie-wideo to opcje reklam YouTube dla marketerów, którzy nie mają budżetu na reklamy wideo. Pojawiają się one albo na prawym pasku bocznym (z obrazem i krótkim tekstem), albo pływają na górze spieniężonego filmu YouTube.
8. TikTok advertising
TikTok jest jedną z najnowszych platform społecznościowych, z ponad 1 miliardem miesięcznych aktywnych użytkowników. Ze względu na swoją zwiększoną popularność oferuje wiele kreatywnych możliwości reklamy w mediach społecznościowych.
TikTok to świetna okazja reklamowa dla marek istotnych dla młodej społeczności, które chcą eksperymentować z zabawnymi i kreatywnymi treściami na swojej platformie.
Ten portal społecznościowy oferuje następujące formy płatnych reklam:
- In-feed images or videos pojawiają się na stronie „For You” użytkownika i wyglądają jak zwykłe treści generowane przez użytkowników. Mają zwykle 9 sekund długości i zawierają nazwę profilu marki oraz przycisk CTA.
- Brand takeovers to wielkoformatowe reklamy, które pojawiają się, gdy użytkownik otwiera TikTok, ale są ograniczone do jednego reklamodawcy dziennie.
- Hashtag challenges to kampanie, które tworzą wirusowe treści poprzez wrzucanie filmów z tańcami lub wyzwaniami, zachęcając użytkowników do powielania ich na swojej stronie.
- Branded lenses pozwalają markom tworzyć różne filtry, które użytkownicy TikTok mogą dodawać do swoich treści, podobnie jak w przypadku Instagrama i Snapchata.
- Niestandardowe pakiety influencerów to płatne partnerstwa między markami a trendującymi TikTokerami, którzy tworzą sponsorowane treści na swojej stronie.
Teraz, gdy przeszliśmy przez najpopularniejsze opcje reklamowe platform, nadszedł czas, aby omówić kilka wskazówek dotyczących poprawy strategii reklamowej w mediach społecznościowych.
Oto 5 wskazówek, które mogą pomóc w zmianie strategii marketingowej:
-
Establish your brand’s goals
Jeśli chcesz iść w jakieś miejsce, trudno to zrobić bez mapy i celu podróży. Ustal swoje cele i wymyślić plan krok po kroku.
W przeciwnym razie, trudno jest osiągnąć swoje cele, jeśli nie zostały ustalone.
Przed rozpoczęciem podróży reklamowej w mediach społecznościowych, upewnij się, aby zrozumieć swoje wartości biznesowe, aby móc ustalić cele, które są zgodne z jego ideologii.
Robiąc to, wybierzesz odpowiednią sieć społeczną dla swojej marki, aby reklamować się na.
-
Poznaj swoją grupę docelową
Każdy marketer wie, że każda platforma social media ma konkretne względy publiczności patrzeć na przed rozpoczęciem reklamy.
Każda platforma oferuje konkretne kierowanie reklam.
Znając swoją grupę docelową i zrozumienie jej potrzeb jest jednym z kluczowych kroków do podjęcia kampanii reklamowej w mediach społecznościowych do następnego poziomu.
Zrozum, kim jest Twoja buyer persona, jakie są ich preferencje, kiedy są bardziej aktywni na mediach społecznościowych i jakie są ich główne zainteresowania.
W ten sposób będziesz wiedział dokładnie, jaką strategię zastosować, aby zakochali się w Twoich produktach i usługach, uznając je za niezbędne.
-
Uzyskaj wgląd w swoje organiczne treści
Treści organiczne pomogły do tej pory rozkwitnąć Twojej marce, ale teraz czas na więcej.
Projektując płatne treści, ważne jest, abyś podążał za wzorcami, które wykorzystałeś w postach organicznych. W ten sposób upewnisz się, że Twoi odbiorcy rozpoznają Twój styl i będą bardziej skuszeni do kliknięcia w reklamę.
Jeśli zmienisz sposób wprowadzania produktów na rynek, organic vs paid content, użytkownicy to zauważą, a oni generalnie lubią spójność.
W przypadku, gdy treści wideo działały lepiej dla Twojej marki podczas korzystania z postów organicznych, to czas użyć do wdrożenia reklam wideo.
W zależności od platformy social media, której używasz do reklam, może być konieczne wdrożenie różnych typów reklam.
Uważaj na to, co lubią Twoi odbiorcy na każdym kanale social media i staraj się zaspokoić ich potrzeby w inny sposób.
Skup się na organicznych treściach, które najlepiej rezonują z Twoimi odbiorcami, ponieważ te posty są najlepszymi kandydatami do reklam społecznych.
-
Przetestuj swoje reklamy w mediach społecznościowych
Reklama w mediach społecznościowych nie jest łatwa. Jest to trudny proces, który wymaga wiele badań, ale także prób i błędów, aż dowiesz się, co działa najlepiej dla Ciebie.
Bycie cierpliwym i zdeterminowanym naprawdę pomoże. Zaufaj nam.
Po pierwsze, lepiej jest, jeśli przetestujesz swoje reklamy na mediach społecznościowych. Dobrą częścią kampanii reklamowych jest to, że dostajesz natychmiastową informację zwrotną.
To pomoże Ci dowiedzieć się, co działa, a co nie dla Twojej marki. Możesz śledzić skuteczność swoich płatnych kampanii w mediach społecznościowych za pomocą narzędzia analitycznego, takiego jak Socialinsider.
Jedną z najlepszych praktyk jest przetestowanie kilku formatów reklam w mediach społecznościowych z małymi odbiorcami i sprawdzenie, które z nich działają lepiej.
-
Mierz wyniki swoich reklam w mediach społecznościowych i informuj o nich
Po zakończeniu wszystkich potów i ciężkiej pracy, nadszedł czas, aby spojrzeć na wyniki.
Śledzenie wyników reklam społecznych na bieżąco i raportowanie na ich temat jest tak samo ważne, jak znajomość celów biznesowych.
W ten sposób będziesz wiedział, czy nabyłeś swój cel i dowiesz się, co możesz zrobić, aby poprawić swoją kampanię w przyszłości.Mierzenie wyników swoich płatnych reklam w mediach społecznościowych i zobacz, jaką wartość przynoszą one Twojej firmie, jest niezbędne do pomiaru ROI w mediach społecznościowych.
Kiedy dużo walczysz, aby osiągnąć swój cel, nie chciałbyś dowiedzieć się, że zmarnowałeś swoje pieniądze.
Inwestowanie w reklamy w mediach społecznościowych jest niesamowitym pomysłem, jeśli nauczysz się robić to poprawnie. W przeciwnym razie, jeśli uzyskane wyniki nie są takie, jakich oczekiwałeś, to musisz ponownie ocenić swoją technikę.
Ponieważ każdemu marketerowi zależy na poznaniu korzyści płynących z kampanii reklamowych przed ich rozpoczęciem, może ta poniższa lista Ci pomoże.
- Reklamy nie są destrukcyjne – Częściej niż nie, reklamy w mediach społecznościowych i posty organiczne wyglądają tak samo. Dzięki temu nie zakłócą one aktywności użytkowników na mediach społecznościowych. Reklamy na platformach społecznościowych muszą być dyskretne, bez migania kolorowymi cennikami przed oczami odbiorców.
W przeciwnym razie wyniki nie będą takie, jakich oczekuje się na koniec kampanii reklamowej. - Występują w różnych formatach – Dużą zaletą jest to, że istnieją w różnych formatach, w zależności od rodzaju treści, które najbardziej lubisz tworzyć i platformy social media, na której je promujesz.
- Reklamy pozwalają na targetowanie odbiorców – Wszyscy użytkownicy mediów społecznościowych mają tendencję do dzielenia się danymi o swoich preferencjach w świecie online. Dlatego przy tworzeniu kampanii reklamowych dostępne jest granularne targetowanie.
- Zwiększają świadomość marki – Wzorując się na postach organicznych, ale mając większą moc, reklamy w mediach społecznościowych docierają do większej liczby osób. W ten sposób udaje im się zwiększyć świadomość marki, ponieważ coraz więcej osób dowiaduje się o Twojej marce.
- Reklamy zwiększają zaangażowanie – Skuteczna kampania reklamowa może zwiększyć wiele wskaźników społecznych, a jednym z najważniejszych jest zaangażowanie. Więcej użytkowników będzie mogło wejść w interakcję z Twoimi reklamami, ponieważ będą one pojawiać się w większej ilości kanałów.
- Są efektywne kosztowo – Dzięki pieniądzom wydanym na kampanie reklamowe w mediach społecznościowych możesz również kierować reklamy do odbiorców swojej konkurencji, samemu mając nawet większą grupę odbiorców.
Większość marketerów uczy się, że pierwszą różnicą między organicznymi mediami społecznościowymi a płatnymi mediami społecznościowymi jest to, że te drugie wymagają pewnej ilości pieniędzy.
Jednak nie wszystko sprowadza się do pieniędzy. Ważne jest tutaj, aby rzeczy pracowały dla Twojej marki, tak abyś zwiększył świadomość marki, podniósł zaangażowanie, miał większą publiczność, generował leady i sprzedaż.
Uważamy, że organiczne vs. płatne media społecznościowe są współzależne. Jeśli masz świetne organiczne treści, które już przyniosły niesamowite rezultaty, musisz je tylko wzmocnić poprzez kampanię reklamową, aby zwiększyć swoje metryki jeszcze bardziej.
Szczęśliwe combo dla każdej marki byłoby organiczne I płatny marketing w mediach społecznościowych, aby zwiększyć swoje szanse na osiągnięcie swoich celów.
Kiedy znajdziesz wzór w swoich organicznych postów, które już przyciąga swoich zwolenników, to lepiej, jeśli zachować go dla płatnej kampanii, jak również. Twoi odbiorcy lubią spójność, ponieważ Twoja marka będzie łatwa do rozpoznania.
Zalety treści organicznych
Treści organiczne pomagają nawiązać silne więzi ze społecznością, zapewniają długotrwałe rezultaty, pomagają określić osobowość i głos marki oraz napędzają ruch na Twojej stronie internetowej.
Zalety płatnych treści
Płatne treści zwiększają świadomość marki, zaangażowanie i zasięg, oferują szybsze rezultaty, pomagają zwiększyć treści organiczne, oferują analitykę mediów społecznościowych i pozwalają na ukierunkowanie odbiorców.
Jeśli chodzi o te dwa rodzaje treści w mediach społecznościowych, najlepiej, abyś dowiedział się, jak połączyć oba z nich, aby uzyskać najlepsze wyniki i większy postęp.
Końcowe przemyślenia
Reklama w mediach społecznościowych stała się kwestią „kiedy”, a nie „czy” dla marek.
Jeśli chcesz dostarczać spójne, skalowalne, wysokiej jakości leady i klientów, musisz zacząć myśleć o swojej strategii reklamowej w mediach.
Czy nam się to podoba czy nie, treści organiczne nie dają marketerom gwarancji, że dotrą do grupy docelowej.
Ale reklama społeczna robi.
Z tego przewodnika dla początkujących, mam nadzieję, że dałem ci lepszy pomysł, co reklamy mediów są, co główne kanały reklamowe oferują, a niektóre wskazówki, jak poprawić swoją strategię reklamy społecznej.