YouTube-Rückblick: Erkenntnisse aus dem Jahr 2020 und Strategien für 2021.Liron SegevFrüherer Direktor für Kundenerfolg
YouTube-Rückblick: Erkenntnisse aus dem Jahr 2020 und Strategien für 2021.Liron SegevFrüherer Direktor für Kundenerfolg
YouTube-Rückblick: Erkenntnisse aus dem Jahr 2020 und Strategien für 2021.Liron SegevFrüherer Direktor für Kundenerfolg
Najlepsze sposoby promocji kanału na YouTube Tworzenie kanału na YouTube jest jednym z najlepszych sposobów, aby dotrzeć do nowych odbiorców i zdobyć popularność w internecie. Jednak, zakładanie kanału to tylko początek, aby przyciągnąć widzów i zdobyć popularność, trzeba promować kanał. Niżej przedstawiamy najlepsze sposoby promocji kanału na YouTube. 1. Zadbaj o SEO SEO to kluczowa…
Liron Segev, znany również jako TheTechieGuy, jest dyrektorem ds. sukcesu klienta w firmie vidIQ, cieszącym się międzynarodowym uznaniem strategiem ds. cyfrowego YouTube, współpracującym z największymi markami i influencerami YouTube na świecie. W ciągu ostatnich ponad 20 lat jego praca zaprowadziła go do Republiki Południowej Afryki, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, gdzie często przemawia na konferencjach…
Z ponad 210 milionami użytkowników w samych Stanach Zjednoczonych, wybory widzów w YouTube szybko się zróżnicowały. Współpraca z innym YouTuberem może pomóc Ci przyciągnąć więcej takich widzów i wydłużyć czas oglądania Twojego kanału, czyli zaletę, której pragnie każdy twórca! Film we współpracy w YouTube jest tworzony przez dwóch (lub więcej) twórców, którzy zwykle pracują na…
Jakie narzędzia warto wykorzystać do tworzenia filmów na YouTube? YouTube stało się dziś najważniejszą platformą wideo, na której można zarabiać pieniądze. Można stworzyć kanał i udostępniać filmy, które będą przyciągały uwagę innych użytkowników i pomagały w tworzeniu nowej publiczności. Często jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces kanału YouTube jest jakość tworzonych filmów. Dlatego warto…
Jak zwiększyć oglądalność swojego kanału na YouTube YouTube od lat jest jednym z najważniejszych narzędzi wideo-marketingu dla przedsiębiorstw, firm i influencerów. Oglądalność kanału na YouTube jest jednym z kluczowych wskaźników sukcesu dla kanału, który bez wątpienia wpływa na jego rozwój i osiągnięcie celów. W tym artykule omówimy kilka wskazówek, jak zwiększyć oglądalność swojego kanału na…
Ten miesiąc, YouTube współpracuje z Shopify aby pomóc twórcom filmów sprzedawać swoje produkty w YouTube. Kwalifikujący się twórcy mogą połączyć konto Shopify ze swoim kanałem, wyświetlać produkty w filmach i nakłaniać widzów do kupowania towarów bez opuszczania YouTube. Ta współpraca znacznie ułatwia zakupy w YouTube. Zamiast prosić widzów o klikanie linków do produktów, twórcy mogą…