YouTube-Rückblick: Erkenntnisse aus dem Jahr 2020 und Strategien für 2021.Liron SegevFrüherer Direktor für Kundenerfolg
YouTube-Rückblick: Erkenntnisse aus dem Jahr 2020 und Strategien für 2021.Liron SegevFrüherer Direktor für Kundenerfolg
YouTube-Rückblick: Erkenntnisse aus dem Jahr 2020 und Strategien für 2021.Liron SegevFrüherer Direktor für Kundenerfolg
Jak motywować się do regularnego publikowania materiałów na YouTube? Publikowanie materiałów na YouTube wymaga od nas ciągłej pracy, samozaparcia i cierpliwości. Może się jednak zdarzyć, że tracimy chęć do kontynuowania naszej pasji. Aby nie dopuścić do takiej sytuacji, warto zadbać o odpowiednią motywację. Poniżej przedstawiamy kilka sposobów, które pomogą Ci regularnie publikować materiały na YouTube….
Dzięki rosnącej popularności TikTok jest to teraz możliwe zarabiać na krótkich filmach. Możesz to zrobić na wiele sposobów, na przykład otrzymując wskazówki dotyczące filmów, zarabiając na transmisjach na żywo i wykorzystując umowy z markami, aby zwiększyć swoje przychody. Ale to tylko kilka opcji. W tym przewodniku wyjaśnimy: Jak zarabiać na TikToku Kiedy możesz zarabiać na…
Hast du jemals bedauert, dass YouTube Studio kein Dashboard nur für den Community-Tab hat? Wie wäre es mit einem Dashboard, das anzeigt, wie viele Likes und Kommentare deine Beiträge erhalten haben? Nun, es sieht so aus, als ob YouTube das auch so sieht, und als Ergebnis gibt es eine neue Seite in YouTube Studio, die all das und mehr enthält. Und so funktioniert's. So geht's.
Jakie narzędzia są potrzebne do nagrywania filmów na YouTube? YouTube to platforma, która zyskuje na popularności z każdym rokiem. Coraz więcej osób decyduje się na stworzenie własnego kanału na YouTube. Nawet jeśli nie masz doświadczenia w nagrywaniu filmów, możesz rozpocząć swoją przygodę z serwisem. Co ważne, nie potrzebujesz drogiego sprzętu, aby stworzyć ciekawą treść. W…
To wielki dylemat wśród twórców wideo: czy lepiej jest publikować na YouTube czy na TikToku? YouTube jest podstawą wśród twórców wideo od momentu powstania w 2005 roku, ale nie jest to już jedyna platforma, z której mogą korzystać twórcy. TikTok pojawił się na scenie w 2016 r., połączył się z Musical.ly w 2017 r. i…
Ten miesiąc, YouTube współpracuje z Shopify aby pomóc twórcom filmów sprzedawać swoje produkty w YouTube. Kwalifikujący się twórcy mogą połączyć konto Shopify ze swoim kanałem, wyświetlać produkty w filmach i nakłaniać widzów do kupowania towarów bez opuszczania YouTube. Ta współpraca znacznie ułatwia zakupy w YouTube. Zamiast prosić widzów o klikanie linków do produktów, twórcy mogą…