Instagram Reels w 2023: Poradnik od A do Z.
Jeśli Twoja firma jest na Instagramie, ważne jest, aby zrozumieć, jak korzystać z różnych typów postów i funkcji. Idealna strategia Instagrama podniesie wizerunek Twojej marki i posty karuzelowe, a także stories i Instagram reels.
Zebraliśmy wszystko, czego potrzebujesz o Instagram Reels w jednym kompleksowym przewodniku.
Spis treści
Z Instagrama korzysta miesięcznie ponad 1 mld osób. Platforma pozwala firmom dzielić się z klientami angażującymi treściami i zwiększać ich zasięg.
Instagram uruchomił funkcję Reels w sierpniu 2020 roku. Od tego czasu marki wykorzystują ją do zabawiania i angażowania swoich zwolenników.
Jeśli zarządzasz kontem na Instagramie, rolki Twojej marki mogą uzyskać 22% więcej zaangażowania niż inne filmy na Instagramie. Na przykład Louis Vuitton uzyskuje średnio 7 milionów wyświetleń na rolkę. Podczas gdy badania pokazują, że w 2021 roku Nike uzyskała 4,6 mln wyświetleń na Reels.
Co to są Instagram Reels?
Instagram Reels to krótkie pionowe filmy, które mogą mieć długość do 60 sekund. reels mają tę zaletę, że nie znikają po 24 godzinach jak Instagram stories.
Najpopularniejsze Reels z Instagrama można obejrzeć, klikając ikonę Reels na dole strony głównej aplikacji Instagram. Na profilu na Instagramie znajduje się również zakładka poświęcona rolkom. Dzięki temu Twoi zwolennicy mogą oglądać i wchodzić w interakcje z rolkami, które wcześniej zamieściłeś.
Widzowie mają możliwość zobaczenia Reels z kont, których nie śledzą poprzez zakładkę Reels. To świetny sposób na przedstawienie swojej marki nowym użytkownikom.
Instagram Reels vs TikTok
Reels są uważane za bezpośrednią konkurencję dla TikTok. Warto omówić podobieństwa i różnice między nimi
Zarówno Instagram Reels jak i TikTok zapewniają użytkownikom przestrzeń do napinania swoich kreatywnych mięśni poprzez tworzenie i udostępnianie krótkich filmów. Oba oferują opcje, które pozwalają użytkownikom tworzyć najlepsze klipy.
Istnieją jednak pewne różnice pomiędzy Reels, TikTok i
- Główna różnica polega na tym, że reels są funkcją Instagrama, natomiast TikTok jest samodzielną platformą.
- Dodatkowo limit czasu wideo w reels wynosi do 60 sekund, natomiast limit czasu wideo w TikTok wynosi do 3 minut.
Repost TikTok Videos to Instagram
Automatically post your TikTok videos to Instagram. without watermark!
Instagram Reels vs IGTV
Instagram oferuje wiele kanałów do publikowania swoich treści. Musisz znaleźć odpowiedni dla każdego typu treści, aby w pełni wykorzystać te posty.
Reels są bardziej popularne niż filmy IGTV ze względu na ich krótszą długość. Reels mogą być używane do zabawiania widzów i rozpowszechniania wiadomości. Dorośli mają krótki czas koncentracji uwagi. Filmy IGTV wymagają jednak sporo uwagi, aby zmaksymalizować użyteczność.
Reels to krótkie wideo mające na celu rozrywkę i przegląd tematu, produktu lub zagadnienia. Z kolei filmy IGTV są bardzo długie i mogą być wykorzystywane w celach edukacyjnych i informacyjnych. Mogą one rozciągać się nawet do 60 minut.
Możesz zorganizować swoje filmy IGTV poprzez stworzenie serii IGTV, gdy masz wiele filmów do opublikowania. IGTV można wykorzystać do poprowadzenia swoich widzów przez dyskusje na określony temat.
W skrócie Instagram Reels są idealne do podbijania zainteresowania widza poprzez oferowanie sneak-peek na coś, podczas gdy filmy IGTV zapewniają ekspansywną wartość dla widza. Jeśli chcesz, aby Twoja obecność na Instagramie wyróżniała się na tle innych, dobrym pomysłem jest wykorzystanie obu formatów.
Jak zrobić rolkę na Instagramie?
- Aby utworzyć reels , stuknij w znak + w prawym górnym rogu strony eksploracji Instagrama.
- Stuknij w „reels”, jest to trzecia pozycja na wyświetlonej liście.
- Pojawia się pulpit nawigacyjny reels, wyświetlający różne funkcje po lewej stronie.
Wizualnie zaplanuj swoje treści społecznościowe. Instagram, TikTok, Twitter, Facebook, LinkedIn + Pinterest
Funkcje Instagrama obejmują:
- Muzyka: Tutaj możesz dodać piosenki do swoich reels . Muzyka sprzyja zaangażowaniu. Można go dodać przed lub po nagraniu swojej rolki.
- Długość: Ta ikona pozwala wybrać czas trwania rolki (15, 30, 45 lub 60 sekund) poprzez jej dotknięcie.
- Prędkość: Możesz regulować prędkość reels za pomocą ikony prędkości.
- Układ wideo: Pozwala wybrać układ wideo, który chcesz dla swojej rolki.
- Timer: pomaga ustawić czas sygnału do rozpoczęcia nagrywania reels.
4. Aby rozpocząć nagrywanie, stuknij w okrągłą kamerę Instagrama u dołu ekranu lub w kwadratowe pole ze znakiem plusa, aby przesłać swoją wcześniej nagraną rolkę.
5. Po nagraniu można edytować rolki za pomocą tekstu, filtrów i naklejek. Można również przycinać, zmieniać rozmiar formatu
6. Kliknij „następny przycisk” na dole po prawej stronie
7. Następnie można dodać podpis i wybrać opcję udostępniania lub nieudostępniania na swoim feedzie. Możesz również przyciąć zdjęcie profilowe, które ma być wyświetlane jako okładka rolki, oznaczyć osoby i dodać lokalizację.
8. Stuknij 'next, aby udostępnić swój reels , lub 'save draft, aby opublikować go później.
Wymiary reels na Instagramie: zalecane proporcje i rozmiar wideo dla reels na Instagramie
Zalecany współczynnik proporcji dla reels to 9: 16, a zalecany rozmiar to 1080 x 1920 pikseli.
Reels zawierają pełne pionowe filmy. Aby uniknąć automatycznego przycinania rolek podczas przesyłania materiału z galerii, użyj zalecanego rozmiaru rolki Instagram. Rozmiar kamery reels jest ustawiany automatycznie, dzięki czemu nie trzeba zmieniać jej rozmiaru podczas nagrywania w ruchu.
Poznaj dane kryjące się za Twoimi kontami w mediach społecznościowych
Znajdź najlepszy czas na publikację, śledź wzrost liczby followersów i zrozum, jakie treści działają najlepiej dzięki analityce postów i kont.
Czy mogę auto-postować Instagram Reels?
Tak, możesz! Oto jak:
Jak zaplanować Instagram Reels z Hopper HQ?
Aby zaplanować rolki Instagrama za pomocą Hopper HQ, wykonaj następujące kroki:
- Najpierw utwórz konto Hopper HQ, aby rozpocząć.
- Podłącz swoje konto na Instagramie.
- Następnie pojawi się pulpit nawigacyjny, w którym możesz podłączyć swoje konto na Instagramie i rozpocząć planowanie reels.
- Kliknij „Utwórz posty” w lewym górnym rogu pulpitu nawigacyjnego. Hopper HQ pozwala na wybranie i przesłanie aż 50 reels jednocześnie ze swojej galerii. Możesz przycinać i edytować swoje nagrania, a także dodawać naklejki, filtry i tekst.
- Dodawaj hashtagi i podpisy do swoich nagrań, aby pomóc swoim treściom dotrzeć do odpowiednich osób. Aby pomóc Twoim treściom dotrzeć do odpowiednich osób, możesz dodać do swoich reels hashtagi, emojis i znaczniki lokalizacji.
- Zaplanuj swoje reels na Instagramie
Twój Instagram Reel będzie automatycznie publikował o ustawionej przez Ciebie godzinie. Nie musisz wysyłać powiadomień push ani przypomnień!
Najlepszy czas na zamieszczanie reels na Instagramie
Nie zawsze jest możliwe, aby Twoi widzowie zgodzili się na czas umieszczenia Twoich reels. Twoje treści na Instagramie cieszą się większym zainteresowaniem użytkowników, gdy są online i mają więcej czasu na zaangażowanie się w nie. Badania pokazują, że najlepsze pory do zamieszczania postów na Instagramie to noc, przed snem, w czasie lunchu, obiadu i w godzinach wieczornego szczytu
Znajdź najlepszy czas na post z HopperHQ dla maksymalnego zaangażowania.
Jak dodać muzykę do rolek Instagrama (Przed czy po nagraniu)?
Muzyka nadaje Reels smak i wartość. Trendy audio mogą zwiększyć widoczność Twoich Reels, ponieważ użytkownicy mogą je wyszukać za pomocą trendów muzycznych Instagrama.
Oto kroki, aby dodać muzykę przed i w trakcie nagrywania.
- Po nagraniu swojej rolki możesz dodać muzykę klikając na „ikonę audio”.
2. Na ekranie Muzyka wyświetlane są różne opcje muzyczne
Możesz użyć ikony wyszukiwania na górze, aby zlokalizować muzykę, której szukasz.
Stuknij w „See More”, aby zobaczyć dodatkowe opcje muzyczne.
Stuknij ikonę Zapisane poniżej ikony wyszukiwania, aby uzyskać dostęp do wszelkich zapisanych wcześniej dźwięków ze swoich reels.
3. Aby wybrać utwór, który chcesz wykorzystać w swoich rolkach, użyj suwaka na dole
4. Aby dodać utwór do swojej rolki, dotknij przycisku „Gotowe”
Możesz również dodać swój głos do rolki, zamiast piosenki. Oto kroki:
Funkcja lektora może być wykorzystana do wprowadzenia reels, które opowiadają jakąś historię.
W tym celu należy kliknąć na „ikonę podglądu”. Przewija ekran w lewo i pokazuje ikonę głosnika u góry. Możesz również zobaczyć inne ikony, aby dodać tekst, doodle, naklejki i więcej do swojej rolki
Zostanie otwarty ekran Voiceover. Aby nagrać swój głos, kliknij i przytrzymaj czerwony przycisk nagrywania
Możesz dodać wiele nagrań do różnych pozycji.
Stuknij w „Gotowe”, aby zapisać zmiany.
Czy wszyscy słyszą moją muzykę z reels?
Tak. Inni użytkownicy mogą wyszukać Twoją muzykę do reels i wykorzystać ją do stworzenia swoich reels. Widzowie mogą zapisać muzykę z Twojej reels na swoim komputerze i wykorzystać ją do stworzenia swoich reels
Jednak widzowie nie mogą zapisać i użyć oryginalnego dźwięku, jeśli masz konto prywatne
Instagram nie pozwala kontom biznesowym na dodawanie do swoich szpalt muzyki artystów nagrywających ze względu na warunki praw autorskich. Aby móc to zrobić, trzeba będzie przejść na konto biznesowe na Instagramie. Oryginalny dźwięk można nagrać tylko za pomocą konta Instagram Business
Muzyka z reels Instagrama jest również ograniczona w oparciu o Twoją lokalizację, ponieważ tylko 50 krajów ma dostęp do reels.
Jak pobrać Instagram reels?
Możesz chcieć zapisać najbardziej inspirujące i wciągające rolki z Instagrama. Nie ma jednak wbudowanej funkcji, która pozwoli na pobieranie rolek z Instagrama
Możesz nagrać za pomocą funkcji nagrywania ekranu w smartfonie lub użyć aplikacji innej firmy, takiej jak reels video downloader for Instagram. Ta aplikacja pozwala na pobieranie reels po prostu kopiując link do reels z aplikacji.
Możesz również chcieć pobrać swój reels po umieszczeniu go na stronie.
- Po prostu przejdź do układu reels na swoim profilu.
- Kliknij reels, którą chcesz zapisać, a następnie stuknij w nią, aby otworzyć w rozmiarze pełnoekranowym.
- Stuknij trzy kropki w prawym dolnym rogu, aby wyświetlić menu.
- Kliknij „Zapisz w rolce aparatu”.
- Film zostanie bezpośrednio zapisany w Twoim urządzeniu.
Analityka reels: Top metryki reels na Instagramie do śledzenia
Analytics śledzi Twoją wydajność na Instagramie i pozwala Ci wiedzieć, jak Twoi odbiorcy angażują się w Twoje treści. Można ją wykorzystać do reels, jak każdą inną treść w mediach społecznościowych.
Analityka reels wykorzystuje dane do śledzenia, gromadzenia i analizowania wydajności reels. Narzędzie do analityki reels na Instagramie pomoże Ci lepiej strategizować, jak poszerzać swój zasięg za pomocą reels
Instagram umożliwia użytkownikom dostęp do insightów dla Instagram Reels na 2 sposoby:
- Na poszczególnych rolkach
- Poprzez zakładkę Instagram Insights
Jak uzyskać dostęp do wglądu w Instagram reels dla poszczególnych reels
Aby zobaczyć działanie Instagram Reel, należy wykonać następujące kroki:
- Przejdź do zakładki Reels na stronie swojego profilu na Instagramie i otwórz Reel, dla którego chcesz zobaczyć insights.
- Stuknij trzy kropki w prawym dolnym rogu ekranu i wybierz „Insights”.”
- After selecting insights, you can see the following metrics:
- Plays
- Accounts Reached
- Likes
- Comments
- Saves
- Shares
Jak uzyskać dostęp do spostrzeżeń dotyczących reels na Instagramie w celu uzyskania ogólnej wydajności reels
Aby zobaczyć ogólną wydajność i statystyki swoich reels, odwiedź swój profil na Instagramie i kliknij „Insights”
Możesz przeglądać reels, aby zobaczyć jak się sprawują i co wnoszą do wzrostu i rozbudowy Twojego konta.
Informacje o reels zapewniają pełny podział:
- Comments
- Likes
- Saves
- Reach
- Plays
- Shares
- Reels Interactions
Jak działa algorytm reels na Instagramie?
Algorytm reels to zestaw kryteriów, dzięki którym Twoje reels będą bardziej angażujące i dotrą do docelowej grupy odbiorców. Skupia się na rozrywkowych i przyjemnych treściach, bez znaków wodnych i naklejek z innych aplikacji, a także na wysokiej jakości materiałach wideo. Promuje reels, które mają oryginalne audio i modną muzykę. Zalecana jest również ich rozdzielczość i rozmiar, aby były łatwiejsze do odkrycia przez widzów.
Instagram wykorzystuje dane z ich poprzednich polubionych, skomentowanych lub udostępnionych postów, aby przewidzieć, co może zainteresować widzów i pokazać im powiązane reels. To pozwala reels iść wirusowe i pomaga użytkownikom rozwijać ich widoczność i dotrzeć do swoich odbiorców docelowych
Mając to na uwadze, algorytm Instagram Reels faworyzuje:
- Reelekcje z wysokim zaangażowaniem, obejmuje to polubienia, komentarze, zapisy, akcje i czas oglądania.
- Reelekcje, które mają prawidłowe wymiary pionowe.
- Reelekcje, które wykorzystują kreacje, takie jak tekst lub filtry.
- Reelekcje, które wykorzystują oryginalne audio stworzone przez Ciebie lub znalezione na Reelach muzyki z biblioteki muzycznej Instagrama.
Pamiętając o tych najlepszych praktykach zawsze warto tworzyć rolki, które są angażujące, inspirujące, a nawet eksperymentalne. Możesz stworzyć reels , który przykuje uwagę, rozśmieszy ludzi lub zapoczątkuje trend, który inni mogą naśladować. Nie bój się spróbować czegoś nowego
Z drugiej strony są pewne reels, których powinieneś unikać:
- Zamieszczanie Reeli, które są nieostre lub w niskiej rozdzielczości.
- Reeli, w których większość zdjęcia jest zasłonięta przez tekst.
- Reeli, które nie spełniają wytycznych społecznościowych Instagrama.
- Reeli, które są recyklingiem z innych aplikacji z widocznym logo. Możesz tworzyć wysokiej jakości Reels na Instagramie.
Porady dotyczące tworzenia wirusowych reels na Instagramie (z przykładami)
1. Wykorzystanie aktualnych trendów muzycznych lub dźwiękowych
Reels i muzyka idą w parze, więc upewnij się, że wybierzesz odpowiednią piosenkę. Wielu widzów może pobrać najnowszą muzykę z reels, aby stworzyć własne reels . Inni mogą z łatwością znaleźć trendową muzykę podczas tworzenia reels, jeśli z niej skorzystasz.
2. Unikaj filmów ze znakami wodnymi z TikTok.
Upewnij się, że mają one właściwy rozmiar i rozdzielczość. Aby dać ludziom możliwość interakcji z Twoją rolką, możesz dołączyć naklejki, suwaki emoji i inne. Filmy Tiktok można zredukować do minimum, jak pokazano na tym przykładzie
3. Avoid copyright infringement
Użyj hashtagów, zaawansowanych tagów i oryginalnych audio i wideo, aby stworzyć swoje reels. Właściciel tego reels stworzył swój własny filmik. Unikasz problemów z prawami autorskimi, tworząc własne treści
Grow Your Audience With #Hashtags
Discover better hashtags to reach the more people, grow your follower count and get more engagement on your posts.
4. Upewnij się, że Twoje rolki są wciągające i zwięzłe.
Utrzymuj swoje reels czyste od niepotrzebnych szczegółów. Może to sprawić, że będą one trudne do śledzenia i nudne. Twoje rolki powinny być zwięzłe i do rzeczy
5. Publikuj konsekwentnie i we właściwym czasie
To jest sekret zwiększenia Twojej widoczności. Zamieszczaj reels w miejscach, gdzie Twoi odbiorcy najprawdopodobniej je zobaczą. Bądź w tym konsekwentny
6. Tips and Tricks
Możesz stworzyć rolki z poradami i sztuczkami dotyczącymi Twojego produktu lub tematu, który jest ważny dla Twoich odbiorców
7. Behind the Scenes
Ważne jest, aby dzielić się z odbiorcami zakulisowym doświadczeniem swojej marki i produktu. Te nagrania zza kulis mogą być wykorzystane do udowodnienia autentyczności.
Jak zarabiać na reels z Instagramem Reels Play Bonus
Według Instagrama, Bonusy Instagram Reels to „możliwości zarabiania pieniędzy bezpośrednio przez Reels” Zostaniesz powiadomiony za pośrednictwem aplikacji Instagram, jeśli kwalifikujesz się do otrzymania premii.
Innymi słowy, twórcy mogą zarabiać na rolkach z Instagrama czy Facebooka na podstawie tego, ile odtworzeń otrzymają.
Aby móc skorzystać z programu bonusowego należy posiadać konto twórcy lub konto biznesowe. Reels można udostępniać na Instagramie i Facebooku. Instagram wypłaci na Reelsach, które uzyskają co najmniej 1000 wyświetleń w ciągu 30 dni
Aby wybrać reels do udziału w programie bonusowym, przejdź na stronę Bonusy i wybierz „Reels Play Bonus” przed udostępnieniem swojego reels . Jeśli zapomnisz, możesz wrócić i dokonać tego wyboru w ciągu 24 godzin. Trwale usunięte reels nie kwalifikują się do Bonusu do gry
Będziesz zarabiać pieniądze w oparciu o wydajność swojego reels. Kwota, którą zarabiasz za oglądanie, będzie się różnić.
6 comentarios
Los comentarios están cerrados.